زیباترین اس ام اس های عاشقانه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
 
عاشقانه ترین اس ام اس ها
 
 
اخبارودیدی؟
‏.
‏.
‏.
هوای همه جا رو اعلام کرد جز دل من که بدجور هواتو کرده! 
 
 
 
عاشقانه
 
احساس خوبیه وقتی یه نفردلتنگت میشه ! احساس بهتریه وقتی یه نفرعاشقت میشه ! امابهترین احساس اینه که بدونی یه نفرهیچوقت فراموشت نمیکنه 
 
 
 
عاشقانه
 
بهترینها را نباید دید و حتی لمس كرد ؛ باید آنها را میان قلب خود احساس كرد.
بهترینی... 
 
 
 
عاشقانه
 
میدوزم
شادى رابه غم
زیاد را به كم
درخت را به ریشه
گاهى به همیشه
ستاره را به آسمان
زمین را به كهكشان
كهنه را به نو
خودم را به تو 
 
 
 
عاشقانه
 
بی تو من با هر برگ پاییزی می افتم
چه زمستان چه بهار یاد تو نرود از یادم 
 
 
 
عاشقانه
 
از برایت نامه ای اینک نوشتَم , مهرَبان نامه را همراهِ قلبم می فرستم همزمان هدیه گَر با دل , گُشایی این دلم نجوا کند قلب من با هر تپِش تبریک گوید بی امان 
 
 
 
عاشقانه
 
هنوز درگیر این فکرم... که میشه آسمون بود و نبارید!! یا که خورشید شد و هرگز نتابید!!
ببار بانو تا عشقم بارور شه بتاب تا عاشقت هم باورش شه... 


 
عاشقانه
 
گر از سفر باز آیی دلم جوانه می شود. صدای سرد و خسته ام نُت ترانه می شود. نگاه, نگاه, نگاهِ من پر از بهانه می شود. صدا و دل , نگاه من چه عاشقانه می شود. 
 
 
 
عاشقانه
 
مثل آنکه شاهرگ احساساتم را زده باشی بند نمی آید... دوست داشتنت...... 

 
 
عاشقانه
 
به زبان ارمنی بوسه میشه (فه).....فهمیدی؟! 

 
 
عاشقانه
 
این کارت شارژ رو وارد قلبت کن /د/و/س/ت/ت/د/ا/ر/م/.
اعتبار تا قیامت. 
 
 
 
عاشقانه
 
اسیر فصل خزان گردد عمر آنكه دمى اسیر اشك كند چشم مهربان تو را 
 
 
 
عاشقانه
 
در انتهای نگاهت كلبه میسازم تا مبادا بگویی از دل برود هر آنكه از دیده برفت. 
 
 
 
عاشقانه
 
یاد سهراب بخیر
آنكه تا لحظه خاموشى گفت : تو مرا یاد كنى یا نكنى ، من به یادت هستم. 
 
 
 
عاشقانه
 
بوسیدن قول ماندن نیست ، شروع با هم بودنه ، درك و هم را فهمیدن و حس بهم رسیدنه 
 
 
 
عاشقانه
 
تو را قد بادبادك دوست دارم
مثل پول قلك دوست دارم
تو گفتی بچه ای , باشد
تو را قد لواشك دوست دارم 
 
 
 
عاشقانه
 
دربت خانه ی خیالم از تو بتی ساختم که هیچ ابراهیمی راضی به شکستن آن نیست 
 
 
 
عاشقانه
 
باران`بهانه اى`بود` كه`زیر`چتر`من`تا`انتهاى`كوچه`بیایى`كاش `نه`كوچه`انتهایى`داشت` ونه`باران`بند مىآمد``* 
 
 
 
عاشقانه
 
دلم گرفته از این قلبها که از چوب است
از این زمانه که خوبی همیشه مغلوب است
دلم گرفته از این دوزخی که تکراریست
فقط کنار تو ای خوب ؛ زندگی خوب است 
 
 
 
عاشقانه
 
با خیال تو بسر بردن اگر هست گناه با خبر باش که من غرق گناهم همه شب! 
 
 
 
عاشقانه
 
گر عشق گناه است و محبت کفر است ، کافر شده یک نفس گنه خواهم کرد 
 
 
 
عاشقانه
 
ارزش یك احساس به شدت آن نیست به مدت آن است . من تو را به مدت بودنم دوست دارم 
 
 
 
عاشقانه
 
امروزقلبم درد گرفته بود......فکرکنم یک خورده تپل شدی جات تنگ شده!!!! 
 
 
 
عاشقانه
 
آرامش آن است که بدانی در هر گام دست تو در دست خداست. لحظه هایت آرام..... 
 
 
 
عاشقانه
 
ای کاش چای بودی و من قند ، اون وقت خودمو فدات می کردم تا تلخی روزگارو حس نکنی.... 
 
 
 
عاشقانه
 
در وصل هم به شوق تو ای گل در آتشم ، عاشق نمیشوی که بینی چه میکشم 
 
 
 
عاشقانه
 
هیسسسسسسسسسسس!
صداشو در نیار اومدم آروم ببوسمتو برم. 

 
 
عاشقانه
 
آهای ناز نمک دار منم عاشق تب دار ببین دل تو دلم نیست واسه لحضه دیدار 

 
 
عاشقانه
 
اگر تمام وجودم از عشقت بسوزد باز هم باخاکسترم خواهم نوشت دوستت دارم... 
 
 



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : پویاجون
ت : یک شنبه 5 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی